• Jak to działa? | FAQ

FAQ

 

Integracja

Integracja z naszą hurtownią przebiega na dwa sposoby. 

1. Klient posiada sklep internetowy na platformie Sky-shop.pl 

Przy takim scenariuszu należy wysłać wiadomość na adres integracja@hurt.szchara.pl aby uzyskać link do pliku XML z feedem produktowym. 
Link do pliku Należy wkleić do modułu "Integracja z hurtowniami" pod nazwą naszej hurtowni. 
Plik będzie na bieżąco aktualizowany w Państwa sklepie. 
Opisy, zdjęcia i wszystkie dane na temat produktu będą na bieżąco aktualizowane. 

Ceny po integracji z naszą hurtownią będą dla Państwa zgodne z aktualnym progiem rabatowym
Należy wtedy zwiększyć narzut o odpowiednią ilość %. Procent, który Państwo narzucą to Państwa zarobek. 

Ogólny plik do integracji znajduje się pod adresem: Klik
Zalecamy jednak korzystanie z indywidualnie generowanych plików XML, uzyskiwanych przez kontakt z adresem integracja@hurt.szchara.pl

2.Klient posiada sklep internetowy na innej platformie 

W takiej sytuacji jesteśmy w stanie Państwu zapewnić plik XML w formatach: 

Ceneo
Google Merchant Center, Allani, Heureka, skąpiec, zbozi.cz, Cenus, Nokaut, Sklepy24

Możemy udzielić podstawowego wsparcia przy integracji pliku z Państwa platformą. 
Plik jest w zależnosći od formatu automatycznie aktualizowany co 3-24h. 

Czasy integracji uzależnione są od aktualnej liczby Klientów oczekujących na integracje. 

Dostarczanie towaru do Twojego klienta. 

Kiedy klient kupi produkt marki Szchara u Państwa w sklepie należy złożyć zamówienie na stronie https://hurt.szchara.pl zgodne z zamówionymi przez Państwa Klienta produktami oraz wybraną przez Klienta metodą wysyłki. 
Płatności można dokonać przelewem bankowym na numer konta podany w finalizacji zamówienia. 
Po zaksięgowaniu przelewu rozpocznie się realizacja zamówienia dla Państwa klienta. 

Listy przewozowe i kurierzy

Domyślnie wszystkie paczki są wysyłane pocztą Polską lub InPost w zależności od rozmiaru i wagi paczki.

Istnieje możliwość wysyłki własnym kurierem po uprzednim wysłaniu listu przewozowego z adresem Państwa klienta oraz zamówieniu kuriera do naszego magazynu. 
Wysyłki kurierem innym niż poczta Polska / InPost należy indywidualnie uzgadniać pod adresem szchara@szchara.pl




  • Sklep zamknięty

Hurtownia chwilowo niedostępna